Iniciativa #restartpodnikani prodloužena do 30. 6.

Kdo dnes stojí na restartu svého podnikání, musí přehodnotit svoji činnost a podívat se odvážně dopředu. Jeho business v mnohém nebude stejný jako předtím. Krize však nabízí prostor najít nové kreativní a udržitelné způsoby podnikání, objevit vzájemné sociální interakce a příležitosti.

Pro ty, kteří stojí opět na rozjezdu svého podnikání, spustil magazín N&N Praha/Berlin iniciativu #restartpodnikani (RSP). Od 21. dubna bezplatně zveřejňujeme rozhovory s těmi, kteří právě znovuotevírají svoji prodejnu, výrobu, salón, provozovnu či agenturu. RSP poskytuje orientaci v tom, jak jednotliví podnikatelé a živnostníci v různých branžích uchopili příležitost restartu a jakými zásadními změnami procházejí na začátku jejich nové budoucnosti. 

Pro velký zájem prodlužujeme iniciativu #restartpodnikani do 30. června.

Chcete i Vy komunikovat svůj business příběh? Jak vnímáte dnešní situaci, jak Vaše podnikání ovlivnil koronavirus, co je Vaše největší výzva, jaký produkt nebo službu nabízíte, kterou informaci potřebujete komunikovat, jaké plány a cíle máte do budoucnosti? 

1. Každý den zveřejňujeme rozhovory RSP v našem online magazínu www.novinyanovinky.cz a www.ayurvedicbreakfast.cz

2. Každé druhé pondělí v měsíci rozesíláme Newsletter Special RSP se zveřejněnými rozhovory. Zároveň iniciujeme ideu rozeslání NL mezi klienty navzájem podle hesla „Já dám vědět o tobě, ty dej vědět o mně“. S každým individuálně projednáváme možnosti nejefektivnější propagace. Všechny tyto služby jsou bezplatné.

3. I nadále budeme mapovat, jak se business restarterů bude rozjíždět v příštích měsících. 

4. Do týmu RSP patří zkušení partneři a mentoři, které vám postupně budeme představovat v rozhovorech na téma: Jak zvládnout aktuální businessovou situaci.

5. V létě zorganizujeme setkání všech účastníků RSP v galerii Černá labuť. Nejde jen o to se vzájemně poznat, ale také vyměnit si proaktivně zkušenosti. Zároveň představíme další program a nabídky našich partnerů. 

Ve srovnání s velkými mediálními domy nemáme vysoká čísla čtenosti na onlinu, ale máme kvalitní čtenářskou základnu a jsme výjimeční v tom, že nabízíme čtení bez blikajících reklam, nic nevnucujeme ani neprodáváme. Naše publicistická platforma RSP se aktivně podílí na utváření budoucnosti a nabízí udržitelnou konstruktivní spolupráci, která pod jednou střechou sdružuje další iniciativy. Každému klientovi nabízíme servis ušitý na míru. 

Cílem iniciativy #restartpodnikani je vést realisticky a optimisticky diskusi o podnikání v Česku a upozornit na ty, kteří nepatří k těm velkým, jejichž jména čteme v médiích pravidelně. Prosperita státu a spokojenost společnosti nestojí na jednotlivcích, ale na tom, že mnoho malých lidí, kteří na mnoha malých místech dělají spoustu malých věcí, může změnit tvář světa (nápis na East Side Gallery, Berlin).

29. 5. 2020