#restartpodnikani / PARTNEŘI Elite Bloggers: O síle influencer marketingu

S Terezou Salte se již dobře znáte, psali jsme o její agentuře Elite Bloggers a povídali si o jejím receptu na to, jak být máma, podnikatelka, manželka a šéfová v jednom. Dnes se více zaměříme na aktuální dění v marketingovém světě z pohledu Elite Bloggers a na to, proč je dobré do svého marketingové mixu zařadit influencer marketing.

Předchozí měsíce byly náročným testem pro nás pro všechny a pro ty, co situaci prožívali intenzivně jak v osobním, tak v profesním životě, to bylo náročné dvojnásobně. O tom ví své i Tereza Salte společně se svým manželem Johnem Erikem, kteří museli ze dne na den změnit fungování firmy, připravit krizový plán a zároveň motivovat svůj tým a dodávat jim přes video hovory energii do žil.

John Erik Salte.

Nebylo to jednoduché, krizi v roce 2008 nezažili a nevěděli, co od aktuálního dění kolem koronaviru očekávat. Naštěstí na to jsou dva, jsou si vzájemně byznysovými i životními partnery, vychovávají syna Williama a společně v Čechách dostali do povědomí firem pojem influencer marketing.  Je před nimi teď nelehký úkol, edukovat a vysvětlit firmám, že i přes právě probíhající po-koronavirovou krizi je potřeba do marketingu investovat.

Lidé se pomalu vzpamatovávají z nevšedně probíhajících týdnů a apetit po nákupu nových produktů jednoznačně nevymizel, ba naopak. Mnozí zákazníci vzali prodejny útokem hned v prvních dnech, což poukazuje na fakt, že lidé nakupovat chtějí. Firmy tedy nesmí marketingově polevit a zákazníkům věnovat požadovanou péči. Jak říká sama Tereza: „Právě influencer marketing je pro tento účel vhodným nástrojem. Zajišťuje velmi dobrý zásah cílové skupiny a není náročný na produkci, komerční obsah totiž tvoří sami influenceři, ani tolik nákladný jako třeba billboard nebo televizní reklama. Navíc důvěra v online tvůrce a “virtuální přátelství” mezi nimi a jejich sledujícími se během krize ještě prohloubily.’’

Tereza Salte.

Agentura Elite Bloggers se stala jedním z partnerů našeho projektu #restartpodnikani, protože chtějí nabídnout pomocnou ruku klientům RSP a pomoci jim v jejich začátcích s influencer marketingem. Za 5 let existence jejich agentury jim pod rukama prošlo přes 300 klientů a spolupracovali se známými influencerskými osobnostmi, jako jsou A Cup of Style, Kovy, Natálie Kotková, Nikol Štíbrová, Erik Meldik, Natálie Tolarová, zkrátka a dobře v tom umí chodit.

Díky jejich zkušenostem, znalostem a otevřenému lidskému přístupu se možnost využít influencer marketing dostane i k podnikatelům, kteří o tomto marketingovém kanálu neměli před vypuknutím koronavirové krize skoro žádné informace.

Velmi si partnerství s Elite Bloggers vážíme a věříme, že díky píli a tvrdé práci Terezy Salte a jejího manžela Johna Erika Salte bude brzy influencer marketing součástí marketingového plánu každého podnikatele.

Náš rozhovor s Terezou Salte si můžete přečíst tady.
Více o agentuře najdete zde.

17. 7. 2020