Svět se mění a s ním i definice úspěchu. Inspirace a sny jsou prioritou

Zažité kódy byznysu 21. století přestávají platit. Mění se pravidla, priority i předpoklady úspěchu a do popředí se dostává kreativita, ale i vášeň pro naplňování svých snů. Jak bude svět vypadat za pár let nevíme, jedno je ale jisté – stopu může zanechat každý.

Spike Lee pro Montblanc.

V tomto duchu se nesou i nové projekty etablovaných značek, které chtějí být součástí této velké změny a které chtějí inspirovat schopné osobnosti k využití jejich potenciálu. Taková je také filozofie značky Montblanc, která oslavuje lídry, kteří mají inovativní myšlení a vzájemně se inspirují a pomáhají si tak plnit cíle. Jsou to tzv. „Mark Makers“, vášnivé osobnosti, které dělají, co milují a volí intuici před diktátem. Poháněni vyššími cíli a láskou ke své práci ztělesňují hodnoty těch, kdo mění obraz toho, co úspěch doopravdy je. Právě na nich stojí nový projekt What Moves You, Makes You.

Propojujeme se s novou globální generací vůdců a profesionálů a chceme je inspirovat k dosahování jejich potenciálu na jejich cestě životem poháněném vášní spojenou s tím, co dělají. Projekt vyjadřuje novou touhu žít život, kde profesionální a osobní spolu nesoutěží, ale vzájemně se obohacují,“ říká Vincent Montalescot, Montblanc Executive Vice President Marketing.  

Taron Egerton pro Montblanc.

What Moves You, Makes You zastupují tři výjimeční ambasadoři, tři kreativní osobnosti, tři muži, každý v jiné fázi své kariéry. Právě oni jsou nesporným důkazem, že následování toho, co vás žene kupředu, vás nakonec dovede k naplnění a úspěchu. Kampaň zachycuje inspirující život oceňovaného scénáristy a filmaře Spikea Leeho a jeho odkaz, který nesporně ovlivnil světovou kulturu; herce Tarona Egertona a jeho neuvěřitelnou cestu, která se před ním otevírá; a herce a zakladatele herecké školy Chena Kuna, který neúnavně hledá nové cesty, jak dát co nejvíce zpět své komunitě za využití své vášně ke kreativitě.

„What Moves You, Makes You je vyjádřením evoluce naší DNA. Způsob, jakým lidé pracují se změnil; priority a hodnoty se posunuly a my jsme cítili, že je čas redefinovat kódy úspěchu ve snaze reflektovat změny, které naši zákazníci zažívají,“ říká Nicolas Baretzki, Montblanc CEO a dodává: „Být tzv. „Mark Makerem“ znamená jiný způsob myšlení. Již to není o statutu nebo dosažení vrcholu, jde o smysluplnou, účelnou a obohacující cestu, na kterou se vydáme a o lidech, které na té cestě ovlivníme.“   

Chen Kun pro Montblanc.

Vedená průkopnickým duchem již od roku 1906, značka Montblanc způsobila svými průlomovými inovacemi revoluci v kultuře ručního psaní. I dnes tento německý výrobce se sídlem v Hamburku nepřestává posouvat hranice a zdokonaluje řemeslné zpracování svých produktů napříč celým portfoliem: špičkových psacích potřeb, hodinek, koženého zboží, doplňků, vůní a brýlí, které potom dělají svému nositeli společnost na cestě za tím, co miluje. Se svým původem, hluboko zakořeněným v kultuře ručního psaní, Montblanc nadále prosazuje svoje kulturní odhodlání po celém světě vytvářením rozsáhlých iniciativ na podporu umění a kultury v různých formách.

Více najdete zde.

28. 8. 2020